Szukaj na tym blogu

wtorek, 30 lipca 2013

Sposoby przechowywania biżuterii diy

Proste efektowne sposoby na przechowywanie biżuterii nie takie jak pudełko tylko takie które dodaje pomieszczeniu stylu:)
ps: o przechowywaniu biżu z modeliny napisze kiedy indziej bo to trosze inna bajka^^
(zdjęcia:grafika google)


1. koronka, rama(jak najbardziej stara-radze przeszukać garaże piwnice i strychy) i sprey ecru

 2. piekne po prostu piekne^^
 
 3. Deski, patyki, gwoździe no i biżuteria oczywiście:)
 
 4. Manekin(czasami w jysk) i patera=elegancko i słodko
 
 5. Gips, rekawica- super pomysł moim zdaniem;)
Do zobaczenia w najbliższym poście;)
Na lewym pasku bocznym dodałam opcję obserwatorzy.
Kto jeszcze nie należy do ich grona a chciałby to zapraszam do klikania:)
 
 

6 komentarzy:

  1. Gips rękawica mi się podoba, ale gdyby ta ręka była chudsza :3

    http://lifeeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) Dziękuję za miłe odwiedziny u mnie, odpisuję tutaj na Twoją wiadomość, na blogu też odpisałam. Trudno mi powiedzieć, czy MS jest taka sama jak modelina, gdyż nigdy nie miałam styczności z modeliną i trudno mi je porównać :(

    Jak będziesz miała jeszcze jakieś pytania, pisz je w komentarzu lub w formularzu kontaktowym po lewej stronie, to wtedy Twoją wiadomość otrzymam na poczcie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. 2,3 = świetne :)
    4- posiadam
    ;D
    super sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj! Na moim blogu zapytałaś się o farby do tkanin. Nie. Nie spierają się pod warunkiem, że zostały zaprasowane na odwrocie bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  5. ByNa moim blogu zapytałaś o długośc satynowego sznurka na bransoletkę. Ja biorę ok. 2 m ale zostaje trochę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za wizytę na moim blogu i miłe komentarze - swoją droga zapraszam częściej;-) Ja pewnie będę zaglądać ze względu na porady, testowanie modeliny innych marek itd....;))))Są naprawdę przydatne (np. nigdy nie miałam do czynienia z cernitem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-jest on dla mnie motywacją do dalszego tworzenia:)
Jestem chętna do obserwacji za obserwację^^