Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Booom i tydzień tutorialowy

No i macie od dzisiaj do niedzieli włącznie będę codziennie dodawała jakiś post z tutorialem. Wszystkie zrobiłam dzisiaj ale nie przesadzajmy codziennie jeden. A to wszystko w związku z Ogólnopolskim Tygodniem DIY. Bo tutorial to diy(diy czyli do it yourself czyli zrób to sam).
A to na dole to mój banerek. I prosze wstawcie go na paski boczne lub w poście, bo:
Jeśli już obserwuje bloga takiej osoby NAPISZE JEJ 10 POZYTYWNYCH, SZCZERYCH KOMENTARZY:)
Jeśli jeszcze nie obserwuje bloga tej osoby ZAOBSERWUJE TEN BLOG I NAPISZE 3 KOMENTARZE:)
byłabym bardzo wdzięczna.
I jeszcze napiszcie o tym w komentarzu pod tym postem
wzór:
...(twoja opinia na temat posta)
Tak/Nie(dodałem/am banerek)
Mam nadzieeje że tutki się przydadzą.
BANEREK:
 

Tutorial nr. I
Mózg
ja użyłam Fimo Classic 21(magenta)



 




A i jeszcze biore udział w Candy u Olcikk
 

13 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tutorialowym tygodniem :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wpadłabym na to! super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko ile komentarzy dziekuje bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle komentarzy, bo tutorial ciekawy :)
    Czekamy na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no wlasnie jest taka sprawa, nie moglam dzisiaj usiasc przy kompie a jutro wyjezdzam nie obrazicie sie ja wszystkie zalegle 4 tutki i sobotni pojawia sie w sobote?
    i dostaniecie jakis tutorial dodadkowo czyli zamiast 7 bd 8^^
    zgoda?

    OdpowiedzUsuń
  6. ten mózg jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pomysłowy. Zrobie taki siostrze, która jest lekarzem. Na pewno się ucieszy. Super tutek ;)))
    Napisałaś mi na blgu, czy nawiążemy współprace... a o jaką ci konktetnie chodzi?
    * Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy efekt, świetny tutorial :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-jest on dla mnie motywacją do dalszego tworzenia:)
Jestem chętna do obserwacji za obserwację^^