Szukaj na tym blogu

niedziela, 28 kwietnia 2013

Kolczyki łapacze snów-wyzwanie w kreatywnym kufrze:)

No i prosze duży łapacz snów i małe (jak stwierdził dzisiaj mój kuzyn) łapacze drzemek.
Kolczyki są bardzo długie(do ramion *.*). Materiały: drut miedziany, posrebrzane bigle, sznurek woskowany biały, plastikowe i drewniane koraliki, sztuczne piórka i to chyba wszystko :)


a to zdjęcie wysyłam na wyzwanie w kreatywnym kufrze.
 
A i wiecie że ten tydzień jest tygodniem DIY?
Warsztatów nie organizuje ale mam dla Was inną równie ciekawą niespodziankę!
A to wszystko już jutro:)
Do zobaczonka:)
PS-Dziękuję modelinowej bajce za tyle komentarzy i dodanie do obserwowanych:)

6 komentarzy:

  1. bardzo fajne :) mam kilka pytań odnośnie folii magnesowej :)
    1. Która lepsza- zwykła czy samoprzylepna
    2. Czy mimo wszystko trzeba użyć kleju aby modelina się trzymała folii ( jeśli trzeba użyć kleju to jak się nazywa ten klej )
    3.Jakie wymiary folii są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps nie ma za co, ja też ci bardzo dziękuję, za komentarze, dodanie do obserwowanych i za pomocne rady w sprawie folii :)
    * Pozdrawiam* :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne uwielbiam łapacze snów a twoje się cudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne te łapacze-kolczyki. Nigdy nie wiadomo gdzie się zaśnie i kiedy będą potrzebne. ;)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz-jest on dla mnie motywacją do dalszego tworzenia:)
Jestem chętna do obserwacji za obserwację^^